$$$$ بوي ياس$$$$

$$$$ بوي ياس$$$$


مکمل غذایی رویال ژلی فوراور،غذای ملکه زنبور عسل و مکمل غذایی ضد استرس،تعادل هورمون ها، زیبایی سینه ها و انرژی بخش بدن:
مشخص شده است که ژل سلطنتی رویال به ملکه زنبور عسل حیاتی فوق العاده می بخشد که نه فقط وی را قادر می سازد که هر روز هزاران تخم بگذارد،بلکه طول عمر آن را 30 برابر زنبورهایی می سازد که از این ماده تغذیه نکرده اند.زیست شناسان و پرورش دهندگان زنبور عسل مطالاعات زیادی انجام داده اند که ببینند آیا این فرآورده که برای ملکه زنبور عسل چنین فوائدی گسترده ای دارد،برای انسان هم نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت یا خیر؟!!
یک ترشح شیری است که از غدد حلق زنبور عسل نشات می گیرد. این غذای ویژه ملکه زنبور عسل در طول زندگی پر ثمرش است و او را قادر می سازد تا روزانه ۳۰۰۰ تخم در طول دوره ۶ ساله زندگیش بگذارد.زنبورهای کارگر از عسل طبیعی تغذیه می کنند که فقط بین ۴ تا ۶ هفته عمر می کنند.

آنها دریافتند که این محصول اثراتی عالی در سرزندگی و تندرستی انسانها نیز دارد.ملکه زنبور عسل هفته اول زندگی به 2000 برابر زن اولیه خود افزایش می یابد و در همان مدت زمان طول آن هم دو برابر می شود و سریعتر از زنبورهای عسل نر به بلوغ می رسد.زمانی که زنبور لاروی که قرار است ملکه زنبورها شود،انتخاب شد،تنها این لارو می تواند از ژل سلطنتی تغذیه کند،غذایی که استقامت،سرزندگی و طول عمر زیادی را برای لارو (زنبور منتخب برای ملکه شدن) به همراه خواهد داشت.

ژل سلطنتی ملکه زنبور عسل یک ماده شیری و ژلاتین مانند است که توسط ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: s*****n ׀ تاریخ: 30 فروردين 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ssb.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com